2016. aug. 4.

Glee

Először is, megint bocsánatot szeretnék kérni, azért mert így eltűntem. Nincs sok időm gép előtt ülni, ha van is, akkor inkább olvasok, vagy sorozatot nézek. Most is éppen az egyik sorozatom sarkallott arra, hogy írjak pár szót.

Andi, ez az üzenet félig-meddig neked szól. Nagyon szépen köszönöm, hogy megismertetted velem ezt a sorozatot. Azt hinné az ember, hogy valami nyálas kis musicalről van szó, de nem. Szerintem ez a sorozat több annál, legalábbis számomra... Nagyon hálás vagyok érte, és úgy örülök, hogy belekezdtem. Eleinte nem is tudtam mást nézni, csak a Glee-t, utána sajnos kicsit hanyagolnom kellett, mert munka mellett tanultam is, így nem nagyon volt időm a srácokra. :(

Aki egy nagyon jó - vagy inkább szupernek nevezném - sorozatot szeretne nézni, bátran álljon neki a Glee-nek.

Barátság, szerelem, egyenlőség, versenyek, kitűnő énekesek és szuper dalok. Kell ennél több, hogy ez sorozat jó legyen?


Andi, köszönöm még egyszer nagyon nagyon!

u.i.: Cory!!!! :'( Végig sírtam azt a részt, na meg az utolsó kettőt is. :'(

8 megjegyzés:

Andi írta...

Szia Bea!

Ne haragudj, hogy csak most írok, de nagyon feldobtad a napomat ezzel a bejegyzéssel. :)))
Nagyon örülök neki, hogy tetszett a sorozat! Bevallom, én az utolsó évadot már nem bírtam végignézni (szerintem nagyon elrontották az írók...), az első négyet viszont imádtam, a dalokat pedig még ma is szívesen hallgatom, úgyhogy abszolút megértem a lelkesedésed! :D Ki volt a kedvenc szereplőd? Kedvenc számot esetleg tudsz mondani? (Tudom, hogy kegyetlen kérdés, hiszen lehetetlenség a jók közül kiválasztani a legjobbakat :D)

Örülök, hogy újra látni téged itt! :) Hogy vagy mostanában? :)

Puszi
Andi

bea írta...

Szia Andi!

Én is örülök, hogy újra itt vagy. :) Hát igen... egy kicsit Glee függő lettem. :$ Néha kicsit kusza volt, mármint úgy eltűntek az új szereplők, hogy csak na, alig magyarázták meg, hova lettek. De mindegy is, azért imádtam. Blaine volt az egyik kedvencem, annyira aggódtam mindig érte, meg Kurtért, de tudtam, hogy minden rendben lesz, és annyira, de annyira örültem. Finnt is nagyon szerettem, és mikor az a rész volt, hogy mindenki gyászolt, először nem értettem, gyorsan rákerestem, hogy mi történt, és teljesen kikészültem. Nem hittem el, pont palacsintát sütöttem, mikor néztem, és közben úgy zokogtam, hogy csak na.
Egyébként én minden szereplőt szerettem benne. :)
Kedven zeném a Don't stop believing... Mikor az utolsó részben is lejátszották, és mutatták Finnt is, ha gondolhatod, megint zokogni kezdtem. :'( De a többi zene is nagyon jó volt. A karácsonyi részeket is nagyon szerettem. :)

Huh, egy kicsit katyvasz most az életem, felmondtam a mostani munkahelyemen, mert végre felvettek a Libribe dolgozni. :) Úgy örülök, remélem jó is lesz. :D Múlt héten voltam nyaralni Horvátországban, Loparban voltunk a Rab szigeten. Sajnos nem fogtunk ki valami jó időt, de azért tudtunk fürdeni, kirándulni is. Szóval jó volt, maradtam volna még egy hetet legalább. :)

Veled mi újság mostanság?

Puszi

bea írta...

https://www.youtube.com/watch?v=GwuR8ddtAGU&spfreload=5

Andi írta...

Én is nagyon szerettem a Blaine-Kurt párost, jaj, Finnt is, szegény színészt úgy sajnáltam :(( A lányok közül meg talán Mercedes és Tina voltak a kedvenceim. Jaj, és Sam és Mercedes együtt annyira aranyosak voltak! :D

Úúú, de jól hangzik, hogy a Libriben fogsz dolgozni! :D Nagyon irigykedek, persze örülök neked! Ott kapsz kedvezményt is akkor, ugye? :D Még sosem voltam Horvátországban, de elhiszem, hogy élvezted. Én sajnos sehova nem jutottam el a nyáron, egyik barátommal beszéltünk róla, hogy kimehetnénk egy hosszúhétvégére Prágába az ősszel, az jó lenne, ha sikerülne összehozni, de még meglátjuk. Képzeld, a héten kezdem tanulni a csehet :) Szlavisztika szakos vagyok és másodévtől választanunk kell egy második nyelvet, nekem meg egyértelmű volt, hogy a cseh lesz az (jó, annyira nem volt egyértelmű, erősen vacilláltam a cseh és a bolgár között :D) Nagyon várom. Most végre megoldódott a lakhatás-dolog is itt Pesten, várólistáról bekerültem koleszba, a héten költözöm (eddig rokonoknál húztam meg magam, de az nem volt az igazi). Az egyetem mellé meg jó lenne diákmunkát vállalni, már jelentkeztem pár helyre, remélem felvesznek valahova. Szóval itt is zajlik az élet. :D

Képzeld, tervezem hogy visszatérek a blogoláshoz :) Nagyon hiányzik már és most végre találtam egy olyan témát, amiért odáig vagyok meg vissza. Most ezen dolgozom és remélem hamarosan megmutathatom :))

puszi

bea írta...

Szia Andi!

Bocsi, hogy csak most írok, csak egy kicsit fenekestől felfordult az életem. Éppen lakáskeresőben vagyok,sajnos egyedül. :'( De legalább a munka tetszik. :) És igen, majd lesz kedvezményem is. :)

Huh, hát neked aztán nehéz szakjaid vannak. :D Sikerült munkát találnod?
Úgy örülnék, ha újra írnál, nagyon szívesen olvasnám, most rám férne az "agykikapcsolás". Meg amúgy is imádom, ahogy írsz. :D Várom a híreket. :)
Puszi

Andi írta...

Szia bea!

Jaj, de rossz ilyeneket olvasni. :( Nem tudom mi történhetett, de remélem mihamarabb rendeződnek a dolgok nálad és sikerül lakást is találnod. Annak viszont örülök, hogy tetszik a munka. :)

Nem, még nem sikerült sajnos, bár mostanában nem is foglalkoztam annyit a dologgal. Beszippantott az egyetem. :(
De aranyos vagy! Úgy hiányzik a blogolás, jó lenne újra itt lenni.

Kitartást neked, drukkolok, hogy összejöjjenek a dolgaid.
Puszi!

bea írta...

Szia Andi!

Kezdenek rendeződni a dolgok, most már van hova mennem. :) Sajnos a párommal mentünk külön, és mivel az ő lakásában laktunk, így nekem kellett mennem. De nem válunk el haragban, csak nagyon rossz lesz nélküle, de valahogy csak ki fogom bírni. :( Majd megpróbálom magam olvasással lefoglalni szabad időmben, de karácsony előtt, úgy is több lesz a munka a munkahelyen is, nem lesz időm gondolkodni.

Nekem is hiányzik a blogolás, de annyira nehéz visszatérni. De ki tudja, lehet én is nekiállok valaminek. Max befejezem az ezer éve elkezdett novellámat, meg egy regénykezdemény is vár rám valahol a gépem bugyraiban. De nem tudom, nincs türelmem, pedig lehet pont ez kéne most. Azért, hogy ha lesz időd, én nagyon szívesen olvaslak. :) Neked is kitartást az egyetemhez. :)

Puszi!!!

Andi írta...

Szia bea!

Ezt örömmel hallom, mármint hogy kezdenek rendeződni a dolgok. :)
Állítólag idővel jobb lesz. Kitartást neked <3

Az szuper lenne, olyan rég olvastam már tőled, nagyon örülnék neki ha újra blogolnál. :) Persze megértem, hogy elfoglalt vagy meg az ihlet se jön olyan könnyen, de azért olyan jó lenne. :)))

Köszönöm! Puszi!